Kategorie produktów

Newsletter

DOSTAWA OPINIE KONTAKT HURTOWNIA REKLAMACJE

Gwarancja i serwis


JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?


Solidnie zapakuj towar dołączając do niego dokument sprzedaży (paragon lub FA-VAT) i pismo reklamacyjne, w którym opiszesz powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny lub numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

Odeślij towar na adres:
Dział Reklamacji
MOBILEN
ul. Wyrwy Furgalskiego 21
30-217 Kraków

Sklep nie odbiera przesyłek reklamacyjnych w formie przesyłek pobraniowych.

Sklep rozpatruje poprawnie złożone reklamacje niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. W przypadku uznania przez sprzedawcę kupujący otrzyma informację dotyczącą sposobu i trybu jej realizacji

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, towar zostanie klientowi odesłany na jego koszt. W wypadku odmowy jego przyjęcia przez klienta będzie przechowywany przez sprzedawcę nie dłużej niż 30 dni.

Klient detaliczny

Reklamacja

Zgłoszenie reklamacyjne.
Formularz przystosowany dla klienta detalicznego.

Odstąpienie od umowy

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Formularz przystosowany dla klienta detalicznego.

Klient hurtowy / firma

Reklamacja

Uzupełnij poniższy formularz. Dokument przystosowany dla firm.

818525797279537e6c21778afe0d0712