![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Gwarancja i serwis
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

Solidnie zapakuj towar dołączając do niego dokument sprzedaży (paragon lub FA-VAT) i pismo reklamacyjne, w którym opiszesz powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny lub numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
Odeślij towar na adres:
Dział Reklamacji
MOBILEN
ul. Wyrwy Furgalskiego 21
30-217 Kraków
Sklep nie odbiera przesyłek reklamacyjnych w formie przesyłek pobraniowych.
Sklep rozpatruje poprawnie złożone reklamacje niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. W przypadku uznania przez sprzedawcę kupujący otrzyma informację dotyczącą sposobu i trybu jej realizacji
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, towar zostanie klientowi odesłany na jego koszt. W wypadku odmowy jego przyjęcia przez klienta będzie przechowywany przez sprzedawcę nie dłużej niż 30 dni.