Kategorie produktów

Newsletter

DOSTAWA OPINIE KONTAKT HURTOWNIA REKLAMACJE

Koszty dostaw

Czasy realizacji zamówień

Klient hurtowy Przedpłata

Zamówienia, dla których płatności zostały zaksięgowane do godziny 13:00, wysyłane są tego samego dnia. Zamówienia, dla których płatności zaksięgowane są po godzinie 13.00 wysyłamy następnego dnia roboczego.

Odbiór osobisty

Zamówienia z wybraną opcją odbioru osobistego w ePunkcie (Kraków, ul. Monte Cassino 6/22) są 'Gotowe do odbioru', jeżeli na telefon komórkowy lub e-mail kupującego wysłana została odpowiednia wiadomość ze Sklepu.

15:15  Pobranie

Zamówienia z wybraną opcją płatności DPD Pobranie złożone do godziny 15:15 wysyłane są tego samego dnia. Zamówienie złożone po godzinie 15:15, nadawane są następnego dnia roboczego. Przesyłka pobraniowa dostępna jest tylko dla klinetów instytucjonalnych.

Express

Dla klientów hurtowych oferujemy również szybsze formy dostawy:

  • transport własny - ustalany indywidualnie z klientem
  • kurier rowerowy - opcja dostępna dla klientów z Krakowa i okolic
  • przesyłka konduktorska - przesyłka oferowana na terenie całego kraju

Koszt szybkich form dostawy ustalany jest indywidualnie z klientem. W celu poznania kosztów skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.

Darmowa wysyłka

Dla stałych klientów oferujemy darmową wysyłkę. Próg darmowej wysyłki jest ustalony w koszyku. Po przekroczeniu progu 700,00 zł brutto koszt wysyłki zostanie usunięty z zamówienia.

 

Czasy dostaw

Przesyłki krajowe

Kurier DPD - paczka 1-2 dni od nadania
W przypadku klientów hurtowych gwarancja “przesyłki w doręczeniu” w 24h.

Przesyłki zagraniczne

Przesyłka zagraniczna polecona powyżej 2 dni od nadania* *czas dostawy uzależniony jest od wybranego kraju doręczenia

Koszty przesyłek

Paczka krajowa

Kurier DPD - 17 zł płatność przelewem na konto bankowe Kurier DPD Pobranie - 18 zł płatność podczas odbioru przesyłki od kuriera (przy odbiorze paczki)
Darmowa wysyłka - dla zamówień o wartości powyżej 700,00 zł brutto

Przesyłki zagraniczne

Kurier DPD - płatność przelewem na konto bankowe.

Przesyłka do 10 kg i wartości poniżej 5000 zł brutto. W innym przypadku koszt przesyłki jest ustalany indywidualnie.

Sposób pakowania

Wszystkie nadawane paczki są starannie pakowane w solidne opakowanie. Dbamy o to, aby wysyłane przez nas produkty dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. W przesyłkach dodatkowo umieszczamy folię bombelkową tak, aby zabezpieczyć produkt przed upadkiem.

Przy odbiorze paczki prosimy PRZED podpisaniem odbioru DOKŁADNIE sprawdzić, czy nie nosi ona ŻADNYCH śladów uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia paczki i skontaktować się z naszym działem reklamacji (reklamacje@emobilen.pl).

Śledzenie przesyłek

Wprowadź numer listu przewozowego, aby sprawdzić status swojej przesyłki:

Śledzenie przesyłki

Aby w przyszłości automatycznie otrzymywać powiadomienia mailowe o nadanej do Państwa przesyłce, prosimy o wypełnienie poniższego formularza:

W przypadku chęci edycji złożonego już zamówienia skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym lub Biurem Obsługi Klienta Detalicznego. Po zatwierdzeniu zamówienia istnieje możliwość zmiany ilości, koloru, modelu i dodania kolejnych pozycji.

818525797279537e6c21778afe0d0712
818525797279537e6c21778afe0d0712